Tuesday, March 23, 2010

my first million bucks


i've finally earned my first million bucks. im a millionaire! yay! lol on naruto shippuuden that is. hahaha! haha im so full of shit. im so tired right now. had a really long day..jamming plus training. got lots of new songs to learn today too. gotta wake up early tomorrow. since im too nua to do anything right now lol. da band came to support me today too..thanks seventh blood! haha okay im gonna watch nodame before crashing. byeeeeeeeeeeee

1 comment:

Ronin said...

"da band came to support me today"

Are you a performer? Where do you perform? Concerts?