Friday, January 16, 2009


yeahhh im finally satisfied with my new header...i wanna change da background colour but since im using a fix template i cant...hmm i found a lot of other templates but if i change it my page elements will not be da new clock cute? hahahaha there were quite a number..panda suit bear..leopard suit bear...bunny suit...chose this because my nickname in school used to be felion..LOL...i forgot why..i think it was cos of my all time fav. disney movie is lion king too..hahaha..loved it to bits man...watched it like a hundred times..everything i wore had lion king..ahem..pri school by da way...haha..acted in lion king play cool i was singing simba's part i think...hahaha..

No comments: